اجرای سنگ لاشه

اجرای سنگ لاشه سنگ مالون برای کف دیوار

اجرای سنگ لاشه

اجرای سنگ لاشه سنگ مالون برای کف دیوار

اجرای سنگ لاشه

اجرای سنگ لاشه سنگ باقیمت مناسب برای محوطه سازی کف دیوار درپوش اجرای سنگ لاشه رحمانی بیست سال سابقه کار توسط رحمانی رنگ هایی مختلف قهوه ای تیره مشکی زرد پرتقالی سوخته زقامت خوب با یک قیمت خوب شماره تماس 09193226140

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سنگ مالون ویژگی های زیادی دارد که می توان به رنگ آن، شکل ظاهری آن، مقاومت آن، آب گریز بودن سنگ مالون و … اشاره کرد. بنابران از ویژگی ها و مزایای کلی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سنگ مالون خاصیت چکش خواری داشته، بنابراین به راحتی می توان آن را به شکل مورد نظر تبدیل کرد. علاوه بر این که می توان به آن را به شکل مورد نظر تبدیل کرد می توان سنگ مورد نظر را به اندازه مورد نیاز تبدیل کرد.

طیف رنگی سنگ مالون بسیار وسیع و گسترده می باشد، بنابراین هماهنگ کردن آن با سایر متریال های به کار رفته در محیط، کار دشواری نخواهد بود. از رنگ سنگ مالون می توان به سنگ مالون قهوه ای، سنگ شیری، سنگ سبز، سنگ طوسی و … اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

سنگ مالون انواع مختلف و متنوعی دارد که می توان به سنگ مالون جوشقان، سنگ مالون راسته، سنگ مالون نبشی و … اشاره کرد. هر کدام از آن ها علاوه بر ظاهر متفاوت، کاربرد های متنوعی نیز دارند. به عنوان مثال نگ مالون جوشقان دارای رگه های متنوع و گوناگون در سطح خود می باشد و دارای رنگ های متنوع مانند سنگ مالون جوشقان رگ قرمز، مالون جوشقان قرمز و زرد، مالون جوشقان با رگه های لیمویی و …. می باشد.

سنگهای مالون سبز یکی از سنگ های بسیار مرغوب می باشند. این متریال یکی از سنگ های پر مصرف می باشد که علاوه بر جنبه مقاومت و ساخت و ساز، جنبه درمان و روانشناختی نیز دارد.

از دیگر ویژگی های سنگ مالون، مقاومت بالای آن ها و جذب بسیار پایین آب توسط آن ها می باشد.

به دلیل ظاهر جذاب و مقاومت بسیار بالای آن، استفاده از این نوع سنگ در محوطه سازی، کف سازی ساختمان ها و … زیبایی خاصی به محیط می بخشد و زیبایی محیط را دو چندانبه سنگ تمام تراشی که بر اساس اندازه معینی برش داده می شود، سنگ اندازه گفته می شود. درواقع می توان اذعان نمود که سنگ مالون اندازه نوعی دیگر از سنگ های مالون هست که تمام تراش است و تراش آن متناسب با اندازه معین و موردنظر صورت می گیرد. از این نوع سنگ مالون نما در ایجاد طاق ها، سر در ورودی و خروجی ساختمان ها استفاده می شود.

 

بیشتر بخوانید: قیمت سنگ

 

آشنایی با انواع سنگ مالون بر اساس شکل ظاهری

جالب است بدانید که سنگ مالون بر اساس طول خود و یا به عبارتی دقیق تر شکل ظاهری خود دارای نام های متفاوتی است که در ادامه این مقاله از سازه افزار به انواع آن می پردازیم:

 

سنگ مالون کله

به طورکلی اگر طول این نوع سنگ از ارتفاع آن کمتر باشد در اصطلاح به آن مالون کله می گویند.

 

سنگ مالون راسته

درصورتی کبه طورکلی اگر طول این نوع سنگ از ارتفاع آن کمتر باشد در اصطلاح به آن مالون کله می گویند.

 

سنگ مالون راسته

درصورتی که طول آن از ارتفاع بیشتر باشد، مالون راسته نامیده می شود.

 

سنگ مالون نبشی

هم چنین نمونه ای از این سنگ که در کنج و نبش دیوارها استفاده می شوند، بانام مالون نبشی نیز شناخته می شود.

 

 

 

سنگ مالون

آشنایی با کاربردهای سنگ مالون در ساخت وساز

کاربردهای سنگ مالون نیز همچون سنگ لاشه گسترده هست و حتی می توان مطرح کرد که به دلیل تراش خوری هایی که بر روی این سنگ انجام می شود، کاربردهای آن نیز گسترده تر شده است. با توجه به همین مسائل ذکرشده نیز در این بخش از سازه افزار به ارائه اطلاعاتی در باب کاربردهای این نوع از سنگ می پردازیم.ه طول آن از می کند  09193226140

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی