اجرای سنگ لاشه

اجرای سنگ لاشه سنگ مالون برای کف دیوار

اجرای سنگ لاشه

اجرای سنگ لاشه سنگ مالون برای کف دیوار

اجرای سنگ لاشه

اجرای سنگ لاشه سنگ باقیمت مناسب برای محوطه سازی کف دیوار درپوش اجرای سنگ لاشه رحمانی بیست سال سابقه کار توسط رحمانی رنگ هایی مختلف قهوه ای تیره مشکی زرد پرتقالی سوخته زقامت خوب با یک قیمت خوب شماره تماس 09193226140

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

طراحی کفپوش با سنگ لاشه

برای طراحی کفپوش ساختمان از سنگ های مصنوعی و طبیعی استفاده می شود. سنگ های طبیعی به سه دسته رسوبی ;.، آذرین و دگرگونی تقسیم می شوند. به دلیل اینکه سنگ لاشه دارای مزایای زیادی می باشد به همین دلیل از این نوع سنگ در کف سازی استفاده زیادی می شود;.

 

برای طراحی کفپوش ساختمان می توانید از انواع سنگ لاشه ساده ، کوهی ، مالون و ورقه ای استفاده نمایید. از مزایای سنگ لاشه کف می توان به موارد زیر اشاره کرکف سازی به کمک سنگ لاشه

سنگ لاشه ای در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد به همین دلیل می توان به کمک این نوع سنگ ;.کفپوشی متفاوت را برای فضای بیرونی ساختمان طراحی کرد.

در زمان انتخاب رنگ سنگ لاشه برای طراحی کفپوش ساختمان با طیف وسیعی از رنگ ها روبرو می شوید;. که بهتر است رنگ سنگ را با توجه به رنگ نمای ساختمان و سایر عناصر موجود در محوطه ساختمان انتخاب نمایید.

لاشه سنگ ها در انواع طیف های مختلف سبز;. طوسی ، قهوه ای و … موجود می باشند.

اگر فضای محوطه مورد نظر شما وسیع می باشد می توانید از سنگ لاشه برای کف سازی استفاده نمایید;. که در این صورت فضای بیرونی چشمگیر و جذاب تر می شود.

اگر در محوطه فضای سبز وجود دارد می توانید محل رفت و آمد را به کمک لاشه سنگ با رنگ مناسبی طراحی ویژگی های معدن لاشه سنگ

انواع معدن سنگ لاشه نزدیک به شهر یا محل مصرف این نوع سنگ می باشد.

معادن سنگ باید امکان سهولت در استخراج و ضخامت خوب لایه ها را داشته باشند;.

این نوع سنگ در برابر سنگ آهکی خالص دارای مقاومت کمتری می باشد. که این موضوع باعث می شود تا سنگ به زودی فرسوده شود و در نتیجه در زمان استخراج مقداری زیادی سنگ لاشه ای تولید شود.

تراش سنگ لاشه چگونه انجام می شود ;.

سنگ مالون جزء سنگ های لاشه به شمار می رود و این نوع سنگ دارای قابلیت چکش خواری و تراش می باشد. سنگ مالون را می توان به صورت اشکال منظمی تراش داد. این نوع سنگ اغلب به شکل مستطیل یا مربع تراش داده مساختمان بهتر است از این نوع سنگ استفاده کنید.

در فضای داخلی ساختمان برای;. کف سازی باید از سنگ های صاف و یکدست با رنگی روشن استفاده نمایید.

معدن سنگ

امروزه معادن زیادی وجود دارند که از آن ها انواع سنگ های مختلف استخراج می شوند. سنگ نیز از انواع سنگ ;.هایی می باشد که از معادن استخراج می گردد.

 

معادن سنگ لاشه حدود 24.6 درصد از معادن کل کشور ایران را تشکیل می دهند. انواع لاشه سنگ از معادن;. استان های مختلف استخراج می شوند. یکی از معادنی که بیشترین میزان لاشه سنگ از آن استخراج می شود در شهر محلات واقع در استان مرکزی می توجه به کیفیت لاشه سنگ در زمان;. خرید این نوع سنگ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

شما باید سنگی را خریداری نمایید که;. دارای پوسیدگی ، شکستگی و شکاف نباشد.

اگر تمایل دارید کف سازی سطحی ;.صاف داشته باشید بهتر است لاشه سنگی را انتخاب نمایید که دارای سطح;. یکنواختی باشد.

اگر از سنگ لاشه ای می خواهید در پارکینگ ، انباری ، فضای بین درختان و فضای سبز استفاده کنید. بهتر است نوع سنگ را سنگ ورقه ای لاشه یا سنگ کوهی انتخاب نمایید.

اگر از لاشه سنگ در محوطه باز استفاده می کنید باید سنگی را انتخاب نمایید که از مقاومت زیادی در برابر برف ، باران و سرما برخوردار باشد.

لاشه سنگ را از بین سنگ;. های;. مرغوب با درجه سختی بالا انتخاب نمایید.

سنگ مالون لاشه ای دارای ظاهری هندسی شکل می باشد. به همین دلیل برای کف سازی قسمت ورودیباشد.ی شودکنید.د   09193226140

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی