اجرای سنگ لاشه

اجرای سنگ لاشه سنگ مالون برای کف دیوار

اجرای سنگ لاشه

اجرای سنگ لاشه سنگ مالون برای کف دیوار

اجرای سنگ لاشه

اجرای سنگ لاشه سنگ باقیمت مناسب برای محوطه سازی کف دیوار درپوش اجرای سنگ لاشه رحمانی بیست سال سابقه کار توسط رحمانی رنگ هایی مختلف قهوه ای تیره مشکی زرد پرتقالی سوخته زقامت خوب با یک قیمت خوب شماره تماس 09193226140

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

لاشه سنگ ساختمانی چیست ؟

از این نوع سنگ استفاده زیادی .می شود و این نوع سنگ امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. کاربرد این .نوع سنگ ساختمانی عبارتند از :

 

ساخت دیوار محوطه و ساختمان

ساخت کفپوش پیاده رو ، حیاط و …

استفاده در پی سازی ساختمان

ساخت راه پله ساختمان و …

بررسی ویژگی های سنگ ساختمانی

این نوع سنگ ساختمانی. به دلیل وزن سبکی که دارد توجه اغلب طراحان را به سمت خود جلب کرده است.

این سنگ به دلیل مقاومت. فشاری ، ضریب نرم شدگی و مقاومت زیاد در برابر عوامل شیمیایی که دارد در. ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد.

بررسی کاربرد انواع مدل های سنگ لاشه ای

انواع مدل های لاشه سنگ دارای کاربرد مختلفی هستند. در ادامه این مطلب به بررسی هر یک از کاربردهای سنگ های مختلف خواهسنگ مالون :

این نوع سنگ مالونی دستخوش یک;. سری تغییرات نظیر تراشکاری می شود. سنگ مالون نسبت به لاشه سنگ دارای شکل و شمایلی هندسی می باشد. بعد از انجام تراشکاری سنگ مالون به. سنگ با ظاهری صاف و چهارگوش تبدیل می شود.

 

سنگ مالون

 

سنگ کوهی :

این نوع سنگ به دلیل نوع استخراجی. که دارد به سنگ کوهی معروف شده است. سنگ کوهی به صورت مستقیم. از معدن جدا می شود و به شیوه های مختلف و به صورت قطعه های بزرگ سنگ از .کوه جدا می گردد. سنگ کوهی بعد از استخراج برای آماده سازی به کارخانه انتقال. داده سنگ لاشه ورقه ای :

این نوع سنگ زیر شاخه سنگ مالون ;. به شمار می رود. استخراج این نوع سنگ از بافت کوه و مناطق طبیعی می باشد;. سنگ ورقه ای به صورت ورقه ورقه استخراج می شود. این نوع سنگ به;. دلیل ساختار محکم و طبیعی که دارد در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر اقتصادی;. استفاده از این سنگ برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه می باشد;. به همین دلیل سنگ ورقه ای جزء سنگ های پر استفاده و محبوب به شمار می رودکاربرد سنگ مالون :

از این نوع سنگ در پروژه های ساختمانی و شهرسازی استفاده زیادی می شود. برای طراحی دیوار حیاط ، .ویلا و باغ می توان از سنگ مالون استفاده کرد. همچنین برای طراحی کفپوش این .محیط ها نیز از سنگ مالون استفاده می شود.

 

در برخی از پروژه های. شهرسازی و جاده سازی نیز از سنگ مالون برای ساخت پل و تونل استفاده می شود.

 

کاربرد لاشه سنگ ورقه ای :

این نوع سنگ ها دارای استحکام بالا ، رنگ های متنوع و قیمت مناسب هستند. به همین دلیل جزء انواع سنگ. های پراستفاده به شمار می روند. از سنگ ورقه ای برای طراحی آبنما ، ساخت .پیاده رو و سنگفرش ، ساخت دیوار ، طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی پله ، طراحی. شومینه ، طراحی باربیکیو و … استفاده می شود..می شودیم پرداخت  09193226140

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی